Civilisationens ände.









Jag har spendarat de senaste dagarna med påskäggs ätande, skidåkning, varm choklad med vispgrädde och fina fjäll. Trivs så himla bra i fjällen, även om man känner sig lite väl långt borta från alla andra ibland. Egentligen hade jag som tanke att fota massor av fina bilder där uppe, men min mobil har bestämt sig för att gå i pension eller något, den raderar alla bilder jag tar eftersom. Jag som till och med lyckades fota ett par renar.
Imorgon ska jag fika och prata med några av de finaste i luleås bästa källare, har saknat dem så himla mycket.

Förresten så läste jag att dom ska göra en film, en Håkan-film! läs här. jag blev alldeles rusig av lycka när jag läste det i morse.
Håkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0