Gatorna ekar tomma i solljuset.



Idag har jag tittat på en mysig spelning på lärkan, lyssnat på en konsumentvägledare som inte alls pratade om ekonomi, gått runt i min prickiga klänning, blivit less över att mina strumpbyxor gick sönder lite och att jag inte märkte förrän sista lektionen, kollat twitter och önskat att jag hade något fyndigt att skriva där, och sist men inte minst så gick jag förbi biblioteket efter skolan, så nu har jag en liten hög med böcker brevid min säng. Jag har faktiskt saknat det, att ha en bokhög alltså. Det var ett tag sedan jag hade det.



När jag kom hem möttes jag dessutom av ett litet paket från farmor och farfar.



Det innehöll ett namnsdagskort ( har namnsdag i morgon), och en jättefin liten bok om Assisi, välbehövligt eftersom jag beger mig dit på konfaresa nästa lördag och inte vet så mycket om staden, längtar längtar!

Ikväll dog jag spinningdöden på Inpuls också, med Elina. Nu ska jag dricka the och börja läsa någon av mina böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0