En onsdag i augusti.

Lite såhär såg jag ut idag när vi åkte iväg till Steninge Slott för att fika och gå omkring i parken. Tröjan är köpt på Urban Outfitters och shortsen är från bästa Monki.
Såhär såg bullarna ut vid slottet, dog lite över hur goda de var.
Jag gick runt i parkens labyrinter och kände mig ungefär som Alice i Underlandet, tyvärr så hoppade ingen kanin i kläder fram.
Fina gamla hus fanns det också, med perfekta verandor.
Själva slottet var stort och gult och fint. Tänk alla rum med högt i tak, blommiga tapeter och stora fönster mot sjön.
Fint.
Senare på eftermiddagen när vi kom hem igen så pallade jag mitt första äpple hihi, är ytterst stolt över mig själv.
 

Kommentarer
Postat av: amelia

Så fin! och älskar dina kläder!

2012-08-02 @ 12:25:09
Postat av: Malin Aurora

Åh jisses så fint!

2012-08-02 @ 21:15:57
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0