Snurra min jord igen.

Åh, nu känns det som att hösten äntligen är på väg, det blir kallare och kallare, och på morgonen känns luften sådär krispig som den bara gör på hösten. Jag älskar hösten, även om det innebär blåsiga promenader över bron, regn flera dagar i rad och frusna tår. I höst tänker jag gå omkring i stickade tröjor och docs med min kånken på ryggen, dricka te och fika med fina vänner i timmar medan regnet öser ned utanför, gå omkring bland trädens gula löv och bara beundra färgerna, läsa högar av böcker, skriva en rad då och då och bara må bra i allmänhet. Kram på er.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

Låter som en himla fin höst enligt mig.

2012-08-22 @ 20:40:11
URL: http://eliinvictoria.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0