Indiehjärtat.

 
Hannas 088
Har haft den mysigaste och bästa helgen någonsin ungefär. I fredags firade jag fina Amanda ( som fyller arton idag, Grattis igen  bästa du!! ♥ ) tillsammans med en massa bra människor. Vi fikade godaste tårtan och jättefina cupcakes, pratade i mängder, drack té och kaffe och hängde i soffan. Så bäst.
 
I lördags befann jag mig i skolan på öppet hus, sålde fika ( himmelska biskvier och sockerkringlor!), kaffehängde med Elina, mötte upp Johannes, en ny bekantskap, såg bästa Timo Räisänen på kvällen med honom och mitt indiehjärta slog volter, somnade efter fint telefonsamtal med Elina, och sen var det första advent!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en fin helg!

2012-12-04 @ 18:27:32
URL: http://eliinvictoria.blogg.se/
Postat av: elina

åååhhhh bäst! Fika snarast??

Svar: Men jaaaa!
Hanna Larsson

2012-12-04 @ 21:06:10
Postat av: Amanda

DU ÄR BÄST OCH SÅ UNDERBAR OCH ÅH VAD JAG ÄR GLAD ÖVER ATT JAG LÄRT KÄNNA DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-12-04 @ 21:35:00
URL: http://ajonssons.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0