Instagramveckor

 
Jag tänkte att jag kunde visa lite från min instagram den senaste månaden.  En fredag var jag svartvit och lyssnade på Magnus Ekelund hela dagen och kvällen. Det var samma helg som jag sov hos mormor, och till frukost på lördagen åt jag blåbär och hjortron i filen. SÅ GOTT.
 
Min mormor har ett överflöd av kläder hon inte använder, vilket är jättebra då jag alltid hittar något fint hos henne, en aprikosfärgad tröja till exempel. En annan dag fotade jag min jordglob och mig till bloggen, så jag lade upp bilden på instagram också. Det där är förresten min favorit tygpåse, jag fick den av en organisation på stan i kanske september. 
 
En torsdag så var vi på studiebesök i stadshuset och fick gå ut på taket. Det var helt otroligt vackert. En annan dag var vi konstutställning och jag dog över alla fina kläder som var med på utställningen.
 
Den 31a november firade jag bästa Amanda med ett gäng både nya och inte nya personer, det var verkligen hur kul och mysigt som helst. Jag var kalasfin i min vinröda spetsklänning. Dagen efter så såg jag finaste Timo på kulturens hus med Johannes, och träffade även en massa andra bra personer där.
 
Efter konserten var jag fortfarande alldeles lyckorusig, men trött, så myste med bästa tékoppen och julkalendern till långt in på natten. Två dagar senare var jag på föreläsningar om mångfald och det var helt otroligt inspirerande och lärorikt, jag såg Emil Jensen den kvällen också.
 
Lite såhär såg det ut i ett av klassrummen en dag, då när det var nästan minus tjugo ute, så vackert. En morgon var jag inte hungrig alls, men var glad ändå.
 
Jag i min nya regnbågströja, älskar den massor! En fredag hängde vår kulturgrupp hemma hos Elin och filmade lite och jag funderade på att kidnappa hennes hund.
 
Åt grötfrukost en sovmorgon förra veckan, och läste tidningen alldeles för länge så jag missade ett par bussar, typiskt mig. Samma dag lånade jag mammas jättefina tröja, är kär i den.
En del av min väg till skolan från busshållsplatsen, fast åt fel håll då. Björkallén är jättemysig. I fredags filmade vi till litteratur projektet vid järnvägsstationen och det var snöstorm, fast fint ändå.
 
 I måndags upptäckte jag och mina bästa kulturare nya Raw Deli där vi åt middag, fick vara med på lemonadprovning och blev bjudna på godaste kaffet. Tips till alla som har vägarna förbi luleå! Igår såg mitt favoritträd ut såhär när jag längtade till sommarn och göteborg på väg till skolan. Det är bara 171 dagar kvar tills jag ska se Håkan nu, längtar ihjäl mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad fint! Vad är det för linje du går? Ni verkar få göra så roliga saker hela tiden!

2012-12-20 @ 18:25:22
URL: http://eliinvictoria.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0