Happy people never fantazise



Tänkte bara passa på att visa vad jag fick med mig från stockholm, egentligen inte så mycket att visa, men ändå. Vi var inne på bästa Beyond Retro och tyvärr hittade jag inget förutom en svart och fin tygpåse till min lilla samling. Välbehövlig om inte annat, då min håkanpåse börjar gå sönder. Sedan fyndade jag Broder Daniel skivan på Bengans, vilket också var trevligt.

Idag har jag varit ledig, sovit alldeles för länge, ätist godaste bakelsen med Elina och Emma på Condis, promenerat till staden med Elina och tränat på Inpuls på kvällen, dött över ur fina alla treor var på studentbalen i stadsparken, råkat ut för broöppning på bergnäsbron och missat Elsa Billgren i äntligen hemma. I morgon väntar sista riktiga skoldagen och det känns så himla himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0