Sommar.


Igår tog min kusin studenten, vilket såklart skulle firas! Jag har inga bilder från alla utspring, för kamera batteriet dog.

Vi åt grillat kött med en massa gott till, och mormor hade såklart gjort godaste tårtan till efterrätt.

Och drack kaffe ur finaste kopparna! Älskar verkligen muminkopparna.

Efter firandet så åkte jag hem, bytte om och mötte Emma och Madde vid bron för att kolla läget inne i stan, där vi mötte Alva också.

Staden var ganska död, kall och lika blåsig som vanligt så vi gick tillbaka över bron, mellanlandade på Elinas gård eftersom att de var borta, och gick sedan till Emma och drack varm choklad och fikade. Fin sommarlovs start.

Vad jag gick klädd i igår, plus strumpbyxor och skor såklart, frös nästan ihjäl ändå.
Annars så gjorde jag smörgåsar till treorna, gick på stan med några fina klasskompisar, blev intervjuad av radion, tittade på alla glada och fina studenter och önskade att jag var en av dem, åt lunch hos mormor och blåste bort i varje gathörn.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag ser ju ut som en sköldpadda på den där bilden...:(

2012-06-10 @ 17:25:51

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0