Väderomslag

Jag tänkte att jag kunde visa några bilder från de senaste dagarna, mest för att jag inte har något vettigare att skriva om:

Igår bakade jag scones i muffinsformar till frukost, eftersom att jag var ledig och det regnade ute.

Mitt sänghörn för någon kväll sedan, med en av mina bästa klänningar på väggen, den passar så himla bra där.

Istället för att ha klasspicknick i regnet  idag på Gültzaudden så sprang vi över till norrbottens museét och tittade på fin utställning om folkdräkter, och återupplevde nostalgiska minnen i handelsboden. Älskar att vi har ett muséum bara 100 meter från skolan!

Fina plåtburkar på museét.

Min lillebror gick ut sexan idag, från min gamla låg och mellanstadie skola. Kan fortfarande inte fatta att han har blivit så stor så snabbt.

Blev sådär löjligt nostalgisk över att gå omkring i min gamla skola och hälsa på alla gamla lärare och hoppas att de minns vem jag var.

Det var lite från de två senaste dagarna i mitt liv, i morgon väntar smörgås görande med finaste humanisterna, kusins student, grillkväll hos kusinerna och förhoppningsvis något festligt senare på kvällen. Nu har jag SOMMARLOV.


Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0