I hela mitt liv har jag hört en sång, en vaggvisa du sjöng en gång.



Kent släppte ny låt igår och plötsligt inser jag hur bra de är, har knappt lyssnat på dem tills nu. Älskar deras texter. Så nu går 999 på repeat på spotify.
 Jag tror inte det är hälsosamt att läsa andras bloggar, i alla fall inte de man gillar allra mest, risken för prestationsångest är som störst då. Plötsligt känner jag mig liksom väldigt grå och vardaglig, fastän jag vill vara lika färgsprakande som ett fyverkeri och sådär speciell och bra. Det kanske blir bättre med tiden, tonårsångesten alltså. Men trots lite prestationsångest och en stor gråskala så har min dag varit bra, riktigt bra faktiskt. 
Ikväll blir det träning med fina Elina, jag har inte tränat på hela veckan så det passar utmärkt.


Kommentarer
Postat av: elina

Men hanna... din blogg är ju jättebra! Och fin och allt :) det tycker jag i alla fall!

2012-03-29 @ 20:22:44
URL: http://elinabergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0