En söndag i maj.




Den här helgen har varit så himla bra, så bra att jag nästan glömt bort bloggen helt och hållet. Jag har sprungit vår ruset, fikat på Friends med fina vänner, sprungit milen och blev faktiskt nöjd, suttit i norra hamn och ätit glass med Madde och Frida och firat att vi klarade milen, ätit grillat för första gången i år, sträckläst Jonas Gardells En komikers uppväxt och Jenny, han skriver helt fantastiskt och det gör nästan ont att läsa dem, sett Eurovision, dog totalt över Tysklands bidrags ögon.
 Och idag cyklade jag till staden med Emma och tittade på Elinas och flera andras dansföreställning och åt gratis kladdkaka med björnbär dessutom. Väldigt fin, men jobbig helg om jag får säga det själv. Nu ska jag dricka kaffe och se någon film.

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

har jag funnit min själsfrände undrar jag? varenda inlägg, text, ord är så likt mig så det inte är sant. till och med böckerna du läser. herregud!

2012-06-16 @ 02:05:03
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0