I minnernas källarlucka.





Två bilder som har mer med varandra att göra än vad man kan tro.

Idag dansar jag runt till min nyfunne pepplåt, ler i solskenet, stampar av ilska över klottret på Språklådan och känner att en liten bit av mitt hjärta nog blev kvar i Assisi och Italien. På biblioteket hängde Frida upp bilder och jag fyndade en jättefin bok från 1957 som de skänkte bort. Som bokmärke har jag det finaste bröllopskortet jag någonsin sett, jag hittade det i en låda med gamla foton i en antikaffär i Assisi och ärligt talat är jag nog mest nöjd över att jag köpte det. Just nu sitter jag och försöker knåpa ihop ett fint inlägg med bilder från Italien, det tar ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0