Sommarkänslor.


Igår gjorde jag världens godaste smoothie till lunch/mellanmål. Det är nog nästan det bästa som finns på sommaren, förutom saft och glass då.


Eftersom att jag slutade halv tolv  igår så begav jag mig in mot staden en stund, egentligen på jakt efter present till mamma, men kom hem med finaste blommiga kjolen från Monki och den perfekta kragtröjan från Lindex.


Älskar kragar. Precis en sån där som jag har varit på jakt efter i evigheter dessutom.

Annars så har jag promenerat med Elina, åkt buss till porsön fram och tillbaka, bakat citronmaräng paj för att mamma fyller år, varit glad för ingenting i vårsolen, längtat till sommarlovet (när det till och med står i busskorts apparaten att det är " bara 18 dagar kvar", då är det banne mig inte länge kvar), läst ut En komikers uppväxt, gillar den massor, och skrivit sista nationella provet i matematik. Ikväll ska jag till Lärkan på modevisning och fira mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0