Mitt rum i ditt hjärta.

Hannas 039
 
Förlåt för att jag har skrivit knappt någonting den senaste veckan. Det händer så mycket roliga saker hela tiden just nu, och jag mår så bra, och det känns som att jag inte hinner blogga, men samtidigt så vill jag det.  Den här veckan kan vara de bästa på hela hösten.
♥ Konstutställning i måndags.
♥Fika med finaste vännerna i morgon
♥ Fira bästa Amanda på fredag
♥ Öppet hus i skolan från 10-14 på lördag
♥ Fika och se film med en fin person på eftermiddagen/kvällen på lördag
♥ Första advent på söndag
 
Jag håller förresten på att sätta ihop ett fint inlägg med en massa boktips från er också, ska försöka lägga ut det i morgon eller så. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har valt ut dig att vara med i en grej som kallas "elva frågor"

Jag ställer elva frågor till dig som du svarar på sen om du vill så skriver du elva nya frågor som du skickar till elva nya personer.

Här är mina frågor:
1. Vad gör du för att lysa upp vardagen?
2. Hund eller katt?
3. Vad har du för drömmar efter studenten?
4.Bästa resan?
5. Spelar du något instrument?
6. Bästa frukosten?
7. Något du vill göra innan du dör?
8. Din största rädsla?
9. Ditt bästa köp?
10. Vad lyssnar du på för musik nu?
11. Bästa julklappstipset?

2012-11-28 @ 19:23:34
URL: http://eliinvictoria.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Du vet gamla ryggsäckar i lite gammal modell. Vet du någon bra sida att hitta och beställa sådana? Skulle vilja ha en så himla mycket. Har blivit så inspirerad av din stil, tycker det är så himla fint!

Ha det bra :)

Svar: Åh du anar inte hur glad jag blir av att höra det! Men tyvärr vet jag inget bra ställe, är också på jakt efter en :)Ha det bäst och hoppas du hittar någon :)
Hanna Larsson

2012-11-30 @ 07:59:50

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0