Rädslor

Hannas 012
 
Fem saker som jag är rädd för:
 
Att dö ensam- Det finns ingenting som skrämmer mig mer än att behöva dö alldeles ensam.
 
Sniglar- Det är det absolut hemskaste djuret jag vet, möter jag en snigel så ryser jag i hela kroppen och går så långt bort ifrån den som möjligt.
 
Att bli bortglömd, bortvald och ersatt- det kan vara den absolut värsta känslan, när man blir bortvald för någon annan. 
 
Att aldrig komma härifrån-  Jag är så himla himla rädd för att bli kvar i den här staden för alltid, och inte göra det jag drömmer om, som att flytta till stockholm, gå omkring i vackra parker i okända storstäder, och  plugga franska i Frankrike.
 
Att förlora någon jag älskar- Det har redan hänt, flera gånger om, men jag är livrädd för att behöva uppleva det igen, jag vill inte känna de känslorna.

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med dig så.

2012-11-19 @ 18:41:03
URL: http://eliinvictoria.blogg.se/
Postat av: Annie

Att alla ska flytta till Stockholm jämt... jag tycker det är så obegripligt. Flyttade från en medelstor stad till Stockholm för studierna, värsta jag har gjort! Så opersonligt, omysigt och så långa avstånd. Inga spontana fikor så långt ögat når. Säkert en fantastisk stad om man har ett bra jobb med en bra lön och har råd att köpa en lägenhet centralt. Men som student får man oftast bo långt ut, och inte har man råd att göra sånt man vill heller. Nej, tacka vet jag mysigare städer med sammanhållning.

Ber om ursäkt för min negativa måndagskommentar, men nån måste ju nyansera bilden av Stockholm :) Något som gör mig på bättre humör är att din blogg är himla fin!

2012-11-19 @ 18:52:39
Postat av: Esmeralda

Så fint och sant.
Var har du köpt din plisserade kjol?

Svar: tack fina du! Den är från monki.
Hanna Larsson

2012-11-20 @ 15:30:57
Postat av: Leone

Håller med dig. Dina rädslor är även mina.

2012-11-20 @ 20:32:40
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: ebba

tygpåsen <3

2012-12-10 @ 20:26:02
URL: http://crystalized.blogg.se
Postat av: madeleine

finaste kassen. finaste, finaste bloggen. finaste, finaste, finaste du.

Svar: åh tack bästa du! dina texter på din blogg är otroligt fina!
Hanna Larsson

2013-01-06 @ 21:39:31
URL: http://www.autumnandtea.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0