Söta pojkar är bara på låtsas.

Hannas 003
Jag vet inte varför, men plötsligt så känner jag världens blogginspiration igen! De senaste veckorna har jag varit alldeles inspirationslös och nästan haft dåligt samvete för att jag inte har kommit på något bra att skriva om, eller haft lust att fota fina bilder. Men nu har jag det! På konsthistorie lektionen idag så satt jag till och med och skrev en hel lista på saker jag skulle vilja berätta om för er, fniss.
 
Den här veckan har förövrigt varit så himla himla bra, jag har skrattat massor med fina klasskompisar, druckit té och pratat om allt mellan himmel och jord en kväll med Madde och Elina, sett nya twilight filmen på bio med bästa kusinen, kvällsfikat med mormor och lyckats göra bort en massa skolarbete som tidigare har hängt över mina axlar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är ju bara bäst.

2012-11-15 @ 21:08:13
URL: http://ajonssons.blogg.se
Postat av: Inte Chuck Bass

Tänk om jag hade en liten liten apa!

Svar: hej du är knäpp.
Hanna Larsson

2013-01-04 @ 00:21:41
URL: http://untillicollapse.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0