Alla drömmer om fåglar.

Hannas 004
Här är min allra finaste prydnadssak, (förutom jordgloben såklart) en alldeles bedårande sparbössa som mest av allt ekar tomt, men jag älskar mönstrerna och färgerna.
 
Idag går jag förbi vackraste höstträdet på väg till skolan, dricker kaffe ur finaste blommiga pappersmuggen, tragglar verb efter verb i franskan, lånar svindlande höjder till litteraturen ( så pepp på att läsa den!!) och ser da vinci koden på konsthistorian. Dessutom är det ju Torka aldrig tårar på tv ikväll, vilket jag har längtat efter sedan jag vaknade i morse.

Kommentarer
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och fint

Vilken söt pippi! :)

2012-10-16 @ 19:57:42
URL: http://sprallice.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0