En liten fredagslista

Hannas 029

 Nämn något som gjorde dig glad igår:  Att jag fick  finaste svaret på ett mail jag skickade till Kristian Gidlund i Sugarplum Fairy.

 

Vad gjorde du kl 08 i morse? Då promenerade jag längs luleås rätt så folktomma och blåsiga gator på väg från bussen till skolan .

 

Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt middag med min familj.

 

Det sista du sa högt? Hon har mer koll än man tror.

 

Det senaste någon sa till dig: Aldrig slutar man överraskas

 

Vad har du druckit idag? Té, mjölk, vatten och kaffe

 

Vad var det senaste du åt? Pasta med lövbiff i gorgonzolasås

 

Vad var det senaste du köpte?. En bussbiljett hem.

 

Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkt träbrun

 

Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt, lite blåsigt och minusgrader. Vill ha snö nu.

 

Godaste glassmaken? Citron och päron.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo det gör jag nog.

 

Sover du tungt? Jag misstänker det, efter att ha missat alarmen allt för många gånger på mornarna

 

Drömmer du mardrömmar? Ibland, mest jätteknäppa drömmar om mörka gator och mina undulater jag hade när jag var liten (!!??)

 

Favoritklädsel? Mysig stickad tröja, kjol och mina låga docs.

 

Favoritlåt just nu? Den här av Magnus Ekelund.

 

Vad ser du om du tittar till höger? En av mina tre röda väggar där en av mina bästa klänningar hänger.

 

Vad gör dig glad just nu?  Mina fina vänner,att det är höstlov, att jag åker till stockholm på onsdag, och att jag ska se Håkan den 8e juni!!!!!!!

 

Vad ska du göra härnäst? Dricka té och se något glee avsnitt kanske.

 

Höger el vänsterhänt? Högerhänt. Önskar nästan att jag var vänsterhänt, mest för att det är ovanligare.

 

Humör just nu? Trött men glad och jätte pepp på helgen och veckan som kommer, det kommer att bli så bra!

 

Favoritgodis?  Allt som innehåller choklad, och sura godisar.

 

Kläder just nu? Tröja med pärlbeströdd krage, rosa plisserad kjol, strumpbyxor och tjocksockar! ( Fryser nästan alltid om fötterna)

 

Sommarplaner? Se Håkan i slottskogen med fina vänner, kanske fara iväg utomlands, jobba, vara lycklig.

 

Hur många kuddar sover du med? Två.

 

Morgon eller nattmänniska? Kvällsmänniska. Är ALLTID trött på morgonen, hur många timmar jag än sover.

 

Vad är viktigast för dig? Att kunna vara glad, må bra och vara omgiven av vänner och familj.

 

Är du kittlig? Ja, jätte!

 

Snarkar du? Ibland, men när jag sover tungt, ja.

 

Stjärntecken? Skorpion

 

Stökigt el välstädat? Hemtrevligt stökigt. Men är mitt rum för stökigt så mår jag bara dåligt av det. Oftast slutar det med att jag missar bussen på morgonen när jag springer omkring och letar efter något viktigt papper.

 

Vad längtar du mest efter just nu? Min födelsedag på söndag och stockholm på onsdag.


Kommentarer
Postat av: amelia

Grattis! Hoppas du får en bra dag med tårta och fina vänner.

2012-10-28 @ 09:13:44
Postat av: Elli

Härligt att läsa. Gjorde mig glad på något vis, hihi.

Hoppas du har det fint!

Svar: åh så roligt att höra hihi!
Hanna Larsson

2012-10-29 @ 14:47:55
URL: http://mintext.blogg.se
Postat av: Alva

Hej, har du nåt emot att jag lånar din lista? :)
Vad roligt att du fick svar från Kristian Gidlund, han är verkligen en kämpe.

Svar: nejdå, låna den bara (: ja, håller verkligen med!
Hanna Larsson

2012-10-29 @ 16:49:29
URL: http://www.photoandfantasy.blogspot.se
Postat av: Jossan

din blogg är så fin!

Svar: åh vad glad jag blir!
Hanna Larsson

2012-10-29 @ 18:04:20
URL: http://blueskies.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0