Korallreven och Vintergatan

 
Idag är det fredag och jag äter godaste vegetariska grytan till lunch, missar två bussar, dricker varm choklad från fiket, köper fina vinröda strumpbyxor från Monki och skrattar tills magen krampar med  fina klasskompisar. Ikväll tror jag att jag ska vara med Elina, får se hur det blir med de planerna. Kram
 
Saker jag längtar till just idag.
Stockholm på höstlovet med familjen. Jag längtar efter kullerstensgator, andra miljöer, andra människor, höstiga parker och en massa fina affärer. Det kommer att bli så bra.
♥ Min födelsedag om cirka tre veckor, älskar att fylla år.
♥Att se Timo Räisinen den första december!!
 

Kommentarer
Postat av: alicia

Timo är så bra att man knappt vet vart man ska ta vägen!

Svar: Ja verkligen, han är så himla fin!
Hanna Larsson

2012-10-13 @ 18:23:54
URL: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0