En helg i september.

Jag var hemma från skolan idag, pga mådde inte bra alls i morse, så när jag väl steg upp så passade jag på att äta godaste frukosten. Frukost är verkligen den bästa måltiden, när man inte behöver stressa iväg till någon buss. Annars så har jag sett några gossip girl avsnitt, läst senaste Monki tidningen ( älskar deras tidningar, alla bilder är så himla himla fina.), gått omkring i mina skönaste leggings, som jag dock aldrig använder och en stor gammal tröja.
Förlåt för dålig uppdatering i helgen, men jag har varit fullständigt upptagen både lördag och söndag. I lördags var jag först på en kurs om Fairtrade hela dagen. Det var verkligen jätteroligt och inspirerande, även om det kanske låter rätt trist. På kvällen begav jag mig till fina Emma för att fira henne med tio andra tjejer, det var nog en av mina bästa kvällar på länge. Och igår var jag på kursen igen och drack Fairtrade té och kaffe i mängder. Hoppas ni också har haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Karin

du har en grymt fin blogg!!! jag älskar allt du skriver och läser det nogrant <3

2012-09-24 @ 19:57:48
URL: http://nollsjufem.devote.se
Postat av: Lisa

var kommer legginsen ifrån? superfina!

2012-09-24 @ 20:49:44

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0