De senaste dagarna

 
De senaste dagarna;
I måndags handlade jag de allra sista julklapparna och längtade mest till julafton. Promenerade i mörkret och fikade hos mormor.
I tisdags var det ju julafton! Jag vaknade tidigt fastän jag knappt sovit under natten, och åt frukost med familjen. Sedan bosatte jag mig med mitt täcke i soffan och tittade på julkalendern och Astrid Lindgrens jul. Pappa och jag åkte till hans jobb och hämtade några julklappar, hämtade sedan upp mamma och mormor och så åkte vi till kyrkogården som alltid på julafton. Morfar fick en liten julgran med pumlor och lysande glitter.
Klockan 5 i tre var vi tillbaka hos mormor, och sedn firade vi jul där med kusinerna.
I onsdags sov jag toklänge och gjorde absolut ingenting resten av dagen, förutom att läsa. Så himla mysigt.
I torsdags var jag på mellandagsrean men blev mest klaustrofobisk bland alla människor. På kvällen drack jag vin med Elin i stan.
I fredags fikade jag med Amanda i ett par timmar, och jäklar vad jag tycker om henne. På kvällen åkte jag till Elsa för att sedan gå ut och dansa med henne, Ida, Emma och Caroline. Himmel vad kul det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0