Den senaste tiden.

 En kväll förra veckan försökte jag skapa så många undanflykter som möjligt, till att inte plugga, så jag bakade chokladsnittar med kanelsmak istället. De blir så sinnessjukt goda.
 
 
I torsdags köpte jag den här boken, och sträckläste den hela eftermiddagen och kvällen, för att den är helt fantastisk och omöjlig att lägga ifrån sig.
 
Läs den!
 
I fredags var jag hemma hela kvällen och bara myste, sådär som är ett måste ibland. Jag drack té, åt mörk choklad och tittade på den här filmen;
 
Pretty in Pink, från 1986 med Molly Ringwald. High school- filmer från åttiotalet är så himla fina, och naiva och jag gillar dem massor. Kanske mest för att jag är uppväxt med åttiotalsfilmer och åttiotalsmusik. Jag vet till exempel inte hur många gånger jag har sett Dödligt vapen- filmerna,alldeles för många i alla fall.
 
I lördags begav jag mig ut på stan på julklappsjakt, och sedan på kvällen åkte jag till Elin för att laga tacos med henne, Elin och Ida. Vi åt Carpe Diem-tårta också, för att fira Elin i förskott. Sedan var vi på Girlpower-klubb och det var så himla roligt. En massa bra personer, som Denise och Emma var där, och vi dansade till allt från Carola och Girls just wanna have fun, till Lilla Namo och Icona Pop. Jag var så pepp under hela kvällen, och efter tre somnade jag hemma i min egna säng. Så bra kväll.
 
I söndags kväll julbakade jag hos Emma med några andra högstadievänner. Det här med att ha vänner som man har känt sedan man började 6års tillsammans, är kanske bland det finaste. Vi ses inte så ofta, men tycker om dem så himla mycket. 
 
Och jag måste lära mig att ha med kameran överallt. För det är ju hela poängen med den här bloggen, att jag vill minnas saker jag gör, och då är ju bilder himla fiffigt att ha.
På tal om det så vet jag inte viktigt vad jag ska skriva om så ofta, så om någon av er som tittar in här har någon önskning så skulle jag bli jätteglad!

Kommentarer
Postat av: fanny

åh, bästabästa boken!

Svar: Jaa, tyckte om den så mycket!
Hanna Larsson

2013-12-18 @ 18:02:41
URL: http://fannyjoanna.forme.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0