Januariveckor

Hannas 027
Jag vet att det har varit tyst här alldeles för länge. Men där ett tag blev det bara för mycket, ingenting stämde och allt kändes bara knäppt och fel och jag hittade ingen inspiration till att skriva om någonting. Men nu, när februarisolen lyser in genom mitt fönster om morgnarna så känns allt möjligt igen, och hela jag bubblar av energi och vill inte vara still en sekund.
 
Hannas 033
För sisådär två veckor sedan så hade vår klass besök av isländska och finska utbytesstudenter i en vecka. Det var verkligen hur roligt som helst, och vi gjorde allt från att åka pulka i snöstormen till att sitta och prata om allt mellan himmel och jord i ett badkar mitt i natten. Den sjuttonde april åker vi till Island, och jag är så pepp så jag kan dö.
 
Hannas 051
En dag när vi visade staden för utbytesstudenterna så  upptäckte jag ett fint hus, som jag har gått förbi miljontals gånger tidigare, men aldrig lagt märke till.
 
Hannas 139
Och sista kvällen med utbytesstudenterna så såg jag ut lite såhär, i omsydd sammetsmagtröja och min favoritkjol.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0