Tjugohundratretton.

Tre fina
Idag är det första dagen på det nya året, och på nåt vis så känns det så himla himla bra. 2012 var ett så himla knäppt år för mig. Ena sekunden var det hur bra som helst, och sen fanns det stunder när jag höll på att gå sönder av olika andledningar. Det har hänt så otroligt mycket. Jag har lärt känna nya fina personer, vågat mer, blivit konstant kjol och klänningsbärare, sett bästa Markus Krunegård, gått längs New Yorks gator, kommit mina klasskompisar så himla nära och börjat gilla någon på riktigt, mer än jag trodde att man kunde göra.
 
Igår hade jag bästa nyårsaftonen också, tillsammans med fina Ida. Den innehöll allt från långa promenader, knäppaste nyårshånglet, kramar med personer jag kände en gång, till fyverkerier och trasiga strumpbyxor.
Nu ska jag se Markus Krunegård på tvåan och mysa resten av kvällen, tänkte försöka ordna en årsresumé också! Kram och gott nytt år på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0