Onsdag

 
I morse vaknade jag och kände direkt att jag hade försovit mig, för att jag kände mig alldeles för utvilad, och vaknar ca aldrig innan alarmet ringer liksom. Det visade sig att när jag igår kväll satte telefonen på laddning, så satte jag bara i telefonen i laddaren, men inte laddaren i uttaget. Så himla typiskt mig att göra sådant. Så jag sjukanmälde mig från första lektionen eftersom att den redan börjat, satte på radion och åt frukost i lugn och ro istället.
För tillfället använder jag mina tallrikar mer som brickor, men tänker att jag borde bjuda några bra personer på middag så att jag får använda dem på riktigt någon gång.
 
Annars så har min onsdag varit bra, med fina klasskompisar,teater och studiecirkelmöte. 

Kommentarer
Postat av: petronella

åh! vart har du köpt det där fina påslakanet? det skulle nämligen passa in hemskt bra i mitt rum!

Svar: Jag tror det är från hemtex, men köpt för några år sedan tyvärr!
Hanna Larsson

2014-01-18 @ 20:27:08
URL: http://hejpetronella.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0