Lulehjärtat

 ( Promenerade över isen in till stan tidigare idag, så himla fint! bilden är från min instagram @_hannaamalia)
 
Idag har mitt hjärta nästan hållt på att spricka av denna Luleå-kärlek som bosatt sig där. På riktigt så trodde jag aldrig att något sånt skulle inträffa då jag mest hela tiden drömt mig bort från den här staden, men alltså på sistone så har jag  insett hur himla mycket jag tycker om allt här. Kanske beror det på alla fantastiska personer jag lärt känna, och att jag genom dem upptäckt helt nya saker med staden. Jag vet inte. 
 
Igår kväll var jag på vernissage på Galleri Syster med Elin. Konsten som ställdes ut var verkligen hur fin som helst, bland annat Stina, Jonatan och Erik från Genusmaffian ställde ut sina verk, och det var jätteroligt att se! Fast annars var hela tillställningen rätt stel, och jag är fruktansvärt dålig på att mingla, så tillslut flydde vi därifrån.
Ikväll ska vi till Norbottensteatern där några esteter anordnar en kväll med olika inslag som projektarbete. Världens bästa Amanda ska till exempel vara med! Det kommer säkert bli jättefint.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

bästa du!!! det var så roligt att du kom <3

2014-03-23 @ 13:28:58
URL: http://ajonssons.blogg.se
Postat av: Emma Broberg

åh så underbar bild och blogg!

2014-03-23 @ 13:51:34
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0