Stockholm, en dag ska det bli du och jag.

 
 
 
 
 
De senaste dagarna har jag bland annat gått världens längsta promenad med min faster runt en grå men vacker Årstavik, hälsat på farmor och farfar, vandrat omkring ensam i stan, hamnat mitt i ett bombhot med avspärrningar och polisbussar, gått i fina affärer, ätit en semla på semmeldagen, druckit öl med en vän och pratat om allt mellan himmel och jord, sett Sweeney Todd på stadsteatern och gått ensam på fotografiska muséet och varit så jäkla stolt över mig själv, för i ärlighetens namn så är jag urdålig på att  göra saker själv, utan att känna mig ensam, men det gick asbra ju.
 
Och jag måstemåste bo i Stockholm någon gång, älskar staden så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0