11.

 
Köper växter, julpyntar, skriver en superliten tenta ( den sista inför uppsatsen!!)och längtar till att skriva uppsats,något jag aldrig trodde jag skulle säga men är faktiskt jättepepp, Jag tänker skriva om bisexuella kvinnors erfarenheter och då med fokus på hur bisexualitet ofta osynliggörs/förminskas och sedan koppla detta till teorier om makt , sexualiteter och heteronormativitet! Dessutom har jag nästan en aning om vad jag vill göra i framtiden! Till hösten vill jag plugga textil på folkhögskola ett år, inte textil som i att sy utan mer fokus på vävning, olika former av handarbeten och mönsterskapanden, känns jättebra! Och så vill jag nog bli samhällslärare, och läsa sexologi på sidan av för att kunna undervisa ordentligt i sexualkunskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0