Livsuppdaterig

För snart prick en vecka sedan flyttade jag till Uppsala, för fem dagar sedan fick jag tillgång till mitt korridorsrum, för två dagar sedan kom mina möbler hit och igår hade jag min första föreläsning på genusvetenskap A och allt känns så himla bra!
 
Jag bor i samma hus som Ida och snart Elin, i ett korridorsrum på 20 kvadrat med ett vingligt köksbord och än så länge ganska tomma väggar, men jag älskar det redan. Min klass verkar hur bra som helst, jag menar, jag kommer få hänga med 40 vettiga feminister hela våren, hur bra?? Imorgon ska vi ha pubrunda med hela klassen och tills på fredag ska jag ha läst 130 sidor, men det gör absolut ingenting för att det är verkligen sådant som är roligt att läsa om. Och på torsdag kommer bästa Amanda hit på besök i två nätter, så då får jag visa henne det lilla jag lyckats upptäcka av Uppsala än så länge och vi ska på fest med en massa vettiga personer.
 
Älskar min tillvaro så mycket just nu, för första gången på väldigt länge.
 
( ska visa bilder på mitt rum snart! ska bara packa upp de två sista kartongerna med grejer)

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0