6.

Skriver tenta nu igen. Faktiskt skriver den för en gångs skull. Knattrar ner hundratals ord om cyborgs och operativsystem och heteronormativitet och sexualiteter och använder mig av frågor såsom "var börjar och slutar sex? Vad är sex? Vad är en kropp? Kan en ha sex utan att ha en kropp? Är vi alla cyborgs på ett eller annat vis? Finns det potential till subversitet inom heterosexualiteten?" Ibland hittar jag rätt tanke direkt, oftast inte. Älskar och hatar detta så mycket, det finns liksom ingen början och inget slut vilket gör mig så himla vilsen ibland, samtidigt som jag fascineras.
 
Och imorgon fyller jag tjugo. Tänker fira med nationsfrukost, ännu mer tentaskrivande, pajätande, bubbeldrickande och hångel, såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0