sånt som händer

 
Sånt som är fint just nu:
 
- Hälsade på Amanda och Filip i stockholm förra veckan! Så glad för att de bor nära nu
 
- Lämnade in min b-uppsats och fick idag  tillbaka den med högsta betyg!!!
 
- FICK EN PLATS PÅ GENUS C!!!
 
Det enda dåliga är att min kropp hanterar allt detta med att bli superförkyld. Att vara förkyld med en spetumpiercing är faktiskt fruktansvärt irriterande, kliar så himla mycket så jag mest går runt och nyser högt hela tiden pga har aldrig fattat grejen med att kväva nysningar. Men jag läser Det andra könet under värmefilten i soffan och tittar på Grace & Frankie och har det rätt fint ändå!

Kommentarer
Postat av: annamariaa

så vacker bild! krya på dig med förkyligen, kram <33

2016-02-05 @ 21:33:15
URL: http://annamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0