Söndagsrutiner.



Jag har lite av en hatkärlek till söndagar, det är en sådan där dag då man kan kliva upp på morgonen utan att känna att man faktiskt behöver göra något speciellt, men samtidigt finns risken för att allt till slut bara känns segt och tråkigt. Mina söndagar består oftast av en lång och god frukost,  DN-läsande, älskar deras söndagsbilaga, panikplugg inför veckan, besök hos mormor eftersom jag aldrig hinner gå till henne annars och kanske en promenad med någon. Fast det finns ju undantag förstås.

Ikväll ser jag Titanicserien på svt, fastän allt bara känns konstigt och fel så är den himla bra, kanske för att det är samma regissör som till Downtown Abbey.

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0