Jordgubbar, dimma och norskt trä.



 Igår så begav jag mig med Madde och Elina till Beas lägenhet för att sova över och bara ha en allmänt mysig kväll.



Vi gick och handlade mat (jag älskar att handla mat själv, bara föt att man kan välja precis vad man vill) och lagade tacos.





Dessutom åt jag årets första jordgubbe, så himla himla gott! Fast jag glömde fota dem.



Att göra halvspontana saker mitt i veckan med fina vänner är nästan det bästa jag vet.



Eftersom de andra började jättetidigt i morse och jag hade sovmorgon så tog jag bussen hem, drack thé, läste finaste boken en stund, fick klädångest och sprang sedan till bussen. Annars idag så har jag pluggat franska i biblioteket, lyssnat på The Ark på bussen och tittat på dimman över älven, packat och längtat till Italien och firat att jag räknat det allra sista mattetalet i matteboken. En rätt så fin torsdag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0