En lördagskväll i November.

Hannas 006
Lite såhär såg jag ut igår när jag firade min 17årsdag med finaste vännerna. Klänningen kommer från Urban Outfitters och är min absoluta favoritklänning just nu, älskar verkligen tyget.
Kvällen var hur mysig som helst och jag fick bästa presenterna, en massa goda teér, presentkort på Monki, glitterstrumpor, fina randiga sugrör och så vidare.
Egentligen så hade jag tänkt fota en massa under kvällen, men glömde bort kameran totalt.
Idag tänker jag nog mest bara dricka té och se downton Abbey.
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

det var en otroligt söt klänning. fint mönster, med de svarta detaljerna och att ärmarna går ner lite.

2012-11-13 @ 20:58:45
URL: http://emelierut.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0