Överallt finns det händer som ingen håller i.

Hannas 012
I måndags hade jag kanske den finaste lovdagen av alla. Vilket var bra, när det var den allra sista också. Jag åt godaste frukosten och läste Alltings Början på morgonen ( Så bra bok!)och gick klädd i kjol och omsydd glittertröja från Röda korset ( titta ner lite så ser ni den). Sedan var jag med bästa estetarna ( Amanda, Calle, Ewe och Filip)  hela eftermiddagen och kvällen. Vi hängde i Filips lägenhet och drack té, lyssnade på vinyler och sjöng och spelade Lars Winnerbäck och Magnus Ekelunds låtar, och handlade tacos som vi åt på golvet. Så himla fint och mysigt avslut på lovet.
 
Hannas 023
Lite såhär såg jag ut igår, i mina bästa vinröda manchesterjeans från Monki och 15 kronors tröjan från röda korset, älskar den massor. På fredag ska jag ha teater första gången, och är så pepp som man kan bli! Kram♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var så himla himla himla fint och kul och mysigt och trevligt och roligt och åh vad jag tycker om dig och er. Jag är så otroligt glad över att vi lärde känna varandra i höstas. Puss puss puss på dig Hanna (och dina manchesterbyxor ovan är ju för fina) Love you

2013-01-10 @ 01:46:43
URL: http://ajonssons.blogg.se
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och fint

Alltså åh, vad fint!

2013-01-21 @ 14:11:08
URL: http://sprallice.blogg.se
Postat av: Vilma

Du är så fin. Älskar dina byxor också. Jag älskar ditt hår, din blogg, och alla dina bilder. Jag blir alldeles bubblig när jag läser om ditt liv. Kram <3

2013-02-16 @ 09:52:43
URL: http://silverbirds.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0