Lite stockholm

 
stockholm höstlovet 086
 Torsdagen förra veckan, tre dagar efter min artonårsdag, ( jag fick en ny kamera!!) så åkte jag till stockholm över helgen med tre av mina bästa personer. Dels för att fira att alla fyra äntligen är arton, och dels för att komma ifrån vår stad för några dagar.
 
 
stockholm höstlovet 030
 
 
IMG_20131101_143925
Älskar stockholm så oerhört mycket. Alla vackra hus, alla kullerstensgator som inte finns hemma, parkerna. Vill bo där, helst snart.
 
 
stockholm höstlovet 024
Dagarna spenderade vi med att gå i affärer och fika på fina ställen, på fredagskvällen dansade vi till indie och på lördagskvällen hängde vi lite på söder. På söndagen gick jag på lägenhetsvisning med min fina faster, och blev kär i världens mysigaste innergård. Helt klart den bästa helgen på hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: Felicia

men åh vad fint och mysigt!

2013-11-10 @ 12:33:33
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0