En helg

 I lördags följde jag med min familj till Gällivare och Dundret för att åka skidor. Min familj älskar skidor. Alltså nästan ohälsosamt mycket. Själv åker jag skidor ungefär en gång per år, efter att de försökt övertala mig om att följa med helg efter helg. Men det är faktiskt sjukt kul att åka skidor, bara det inte blir för mycket liksom.
 
Men vi hade i alla fall asfint väder och jag lyckades tvinga fram lite fräknar på min näsa, och ramlade inte en enda gång när jag åkte skidor! Vi stannade över natten och åkte halva dagen igår också, för att sedan åka de två, nästan tre timmarna hem och äta tårta för att pappa fyllde år. 
 
Idag däremot har jag en mindre bra dag. Har gjort absolut ingenting och är pmsig, less och har social abstinens. 
Imorgon däremot så ska jag kanske till Punkhuset, om jag vågar. Och på onsdag åker jag till stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0