Fredagslistan

 
Jag heter Hanna Amalia Ingegerd Larsson 
Jag är för tillfället hungrig och pepp på att gå på vernissage ikväll
Jag är bra på att baka citronpajer och missa bussar
Jag tycker inte om sociala sammanhang där jag känner mig obekväm. Fast just därför försöker jag befinna mig i såna, för att komma över rädslan.
Jag är dålig på att uppskatta mig själv och att komma i tid.
Jag läser Egenmäktigt förfarande av Lena Andersson just nu
Jag gillar när jag lyckas med att laga mat, det händer inte så ofta pga har verkligen inget tålamod, men ibland så!
Jag sjunger när ingen hör
Jag älskar att inte kunna sluta läsa en bok, Luleå ( trodde aldrig att det skulle hända, men har verkligen drabbats av värsta Luleå-kärleken) och mina vänner!!!
Jag är inte speciellt bra på att prata i stora grupper
Jag tycker om detaljer, ljudet av en skateboard mot asfalt i april, när fåglarna börjar sjunga igen efter vintern, citroner och mina lärare.
Jag föredrar fika framför godis
Jag är beroende av kaffe
Jag har på mig jeans från monki, tröja från topshop och en tunn jacka/grej från röda korset
Jag dricker helst lemonad. Älskar lemonad. Skulle kunna leva på det forever.
Jag lyssnar på sjukt blandat. Fast just precis i detta ögonblick, Systraskap
Jag blir arg på samhället, patriarkatet, rasism och den nazism som håller på att sprida sig
Jag blir rädd av att inte veta var jag befinner mig om några månder.
Jag önskar alla får vara friska och att SD slängs ut ur riksdagen.
Jag är uppväxt i Helsingborg och Luleå. Fast mest Luleå.
 

Kommentarer
Postat av: linn carlsson | fotograf

vilken mysig blogg du har!
gillar massor : )

2014-03-27 @ 15:21:35
URL: http://leyni.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0