Rom!

 
Idag har jag rotat fram vår och sommarkläder, extra-batteriet till kameran, pass och annat som är bra att ha när man ska lämna landet tidigt tidigt i morgon och åka till Rom i en vecka med världens bästa klass! 
 
Vi ska titta på konst, kyrkor, arkitektur, ruiner, fontäner, äta pasta och pizza och glass i massor, dricka kaffe om eftermiddagarna och vin om kvällarna och njuta av lite varmare väder. Jag har varit i Rom en gång tidigare, för fem år sen. Då var jag fjorton, blödde näsblod första dagen och hade ont i fötterna mest hela tiden för att jag vägrade byta ut mina converse mot löparskor trots att vi gick omkring hela dagarna.
 
Aah är så pepp och romantiserar resan alldeles för mycket! Hoppas ni som läser får en fin vecka!
 
Arrivederci! ( eh använde google translate bara så att ni vet)

Kommentarer
Postat av: fanny darling

ÅH rom är fantastiskt!!! hoppas du har det underbart där!

2014-03-28 @ 16:17:51
URL: http://fannydarling.devote.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0