Regnmoln brukade jaga mig och nu jagar jag morgonen längs avenyer.




Han som får en att vilja åka buss till andra sidan staden på mornarna, bara för att få lyssna vidare.

Idag fyller Håkan 38 år, Grattis ♥ . Själv har jag gått runt och frusit i strumpbyxor och Doc Martens i snålblåsten. Dessutom var jag hos tandläkaren idag och fick en charmig räls i underkäken. Jag känner mig mest som en gammal dam som tappat bort sina löständer och som bara kan äta mjuk mat. Jag kan inte ens äta mjukt bröd just nu.

Ikväll ser jag 30 grader i februari och skriver en jobbig analys om Kambodja och röda khemererna.

Kommentarer
Postat av: elina

ååhååhåhåhåhåfekjdnkdwlqölasfvbiqnwaöksdl fgfdsopwelkmdåwqälöa-smdc iljfewkdsamx, håkan <3

2012-04-04 @ 22:55:39
URL: http://elinabergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0