On me dit que le destin se moque bien de nous

Min frukost idag bestod av det här;



Jag lyckades göra plättar utan att bränna dem!

Sedan har hela min dag (förutom timmen jag tillbringade i skolan och skrev prov) bestått av det här:



Packa packa. Börjar otroligt nog bli klar nu, det allra sista fixar jag i morgon innan jag beger mig.

Jag har gått omkring med det här i tankarna nästan hela dagen:



Italien! Bilden är från i somras. Det kommer bli så himla himla kul, samtidigt som jag dör lite av nervositet, men positiv nervositet.

Den här personens röst har jag lyssnat på mest hela tiden det senaste dygnet:



Bästa Magnus nya skiva. Bättre än så blir det nästan inte.Lyssna här
Nu ska jag läsa ett tag och äta middag

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0