Blåbärsdröm.

Idag sov jag allt för länge utan dåligt samvete och eftersom att jag var ensam hemma så lagade jag amerikanska pannkakor till frukost och åt med sirap och blåbär, jag dog godhetsdöden.
På eftermiddagen följde jag med mamma till staden en stund och kom hem med världens finaste låga docs, har spanat på dem så himla himla länge. De kommer bli mina ständiga följeslagare nu i höst, till kjol, klänning, jeans, allt. Jag gick på invignings promenad till Madde nästan på direkten och det slutade med skavsår på hälarna, såklart. Hos Madde träffade jag saknade Maria och Elin från klassen. Ganska mysig tisdag om jag får säga det själv, i morgon beger jag mig till stugan igen, mest för att plocka blåbär och läsa gamla tidningar.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

"Jag dog godhetsdöden." Haha <3 Meddela mig när du kommer hem från stugan min vän! Och hoppas du får det bra <3

2012-08-07 @ 23:30:09
Postat av: Jennie

så gott!

Postat av: Leone

Tråkigt med skavsår, men man behöver ju bara gå in dem lite :)

Svar: hihi jag vet, så nu går jag i dem mest hela tiden (: gud så fin din blogg är förresten! (:
Hanna Larsson

2012-08-11 @ 22:56:47
URL: http://lingers.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0