Dom är uppe på taken.

 
 
 Jag idag, avklippt Cheap Monday tröja, kjol från bästa Monki och min gamla Håkanpåse som håller på att gå sönder(!)
 
Igår sov jag över hos Emma med fyra fina fina vänner, tycker om dem så otroligt mycket. Vi lagade middag, tittade på OS, pratade, dog av skratt, tittade på The woman in black, eller ja jag tittade nästan inte alls på den, satt mest gömd bakom en kudde, jag klarar inte av skräckfilmer, fniss. Sedan somnade vi till Trassel. Idag sympati gick jag på stan med Elina en stund och sedan gick jag ned till mormor och plockade smultron och låg i solen en stund.

Kommentarer
Postat av: amelia

Så fin!!

2012-08-08 @ 23:39:59

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0