Shakespeare och Lilla My.

I helgen har jag varit på den sista konfaträffen i Kalix, och igår konfirmerades vi i Domkyrkan. Jag kommer sakna det så otroligt mycket, alla jag har lärt känna, ledarna, diskussionerna om allt mellan himmel och helvete ( bokstavligt talat), alla skratt, en del tårar och den där känslan av att verkligen höra ihop. Resan vi gjorde till Italien i våras, är nog den resa jag kommer bära med mig mest, för resten av livet, för att det utvecklade mig så himla himla mycket, och jag har verkligen lärt mig massor, både om mig själv och om annat under konfatiden.
 
Idag är jag jätteförkyld och har spenderat större delen av dagen i sängen, med litervis av té i mina otroligt fina muminkoppar jag fick igår, boken Himlen börjar här och ett par Gossip Girl avsnitt. Dessutom har jag läst ett par akter i Othello av Shakespeare som vi läser i skolan.( Det märks inte alls att jag går kulturlinjen, nejdå) Kram på er och hoppas att ni mår bättre än vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, konfirmationsläger/resor är något bland det bästa som finns! Den boken är himla bra den med! Hoppas du mår bättre snart!

2012-08-27 @ 19:36:34
URL: http://eliinvictoria.blogg.se
Postat av: Anonym

En jättebra bok!

2012-08-27 @ 20:09:01

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0