Decemberdagar.

Hannas 075
Bloggen har blivit lidande så himla mycket den senaste tiden, men jag hittar bara inte tid till att blogga, så fram tills jullovet får ni som fortfarande läser här stå ut med lite sporadiskt skrivande.
Dagarna går så himla snabbt nu, och även om jag lyssnar på julmusik, dricker glögg, stiger upp tidigt för att se Lucia på tv och går omkring med snö i skorna mest hela tiden ( låga docs är kanske inte det bästa just nu) så kan jag fortfarande inte förstå att det bara är drygt en vecka kvar till julafton! Jag har inte ens hunnit köpa en endaste liten julklapp.
 
Hannas 002
Ikväll ska jag sprida information om Fairtrade i Örnäskyrkan, och det kommer göra ont, min morbrors begravning var där i somras. Men hoppas ni har en fin luciakväll!

Kommentarer
Postat av: ebba

Tack så mycket, gillar din blogg jätte mycket :)

2012-12-13 @ 19:32:08
URL: http://crystalized.blogg.se
Postat av: Jennie

så fin tröja!

Svar: Åh tack!
Hanna Larsson

Postat av: frida

älskar tröjan

Svar: Tack fina du!
Hanna Larsson

2012-12-15 @ 12:25:00
URL: http://stummaord.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0