Mín senaste vecka

Hannas 015
 Förra lördagen satte jag mig på flyget till stockholm och farmor och farfar. Dog nästan av julkänslor, med alla snötäckta lövträd, julstjärnan i mitt biblioteksfönster och småbarn i pulkbacken där jag alltid åkte när jag var liten.
På söndagen åkte jag, mamma och pappa in till Gamla stan för att se på julmarknaden.
Hannas 013
 Gamla stan på vintern är bland det mysigaste jag vet, helst julmarknaden, med alla fina hantverk, brända mandlar och pälsklädda tanter. Sedan tog mitt kamerabatteri slut och laddaren låg kvar hemma i luleå så jag kunde inte fota under julafton. Men jag hade finaste julaftonen, med Astrids jul på tv, god julmat, fina klappar och bästa släktingarna.
Hannas 035
 Annars så spenderar jag dagar och kvällar med allt från fikor med vänner, kusinbesök, vintriga promenader och med läsande i bästa bästa Alltings början, jag fick den i julklapp och den kan vara bland det bästa jag har läst. Mängder av té dricker jag också, i mitt nyaste tillskott bland mina muminkoppar.
 
Hannas 045
Igår fyndade jag den här på HM. Är helt kär i den och vill gå omkring i den mest hela tiden. Kragen är ren perfektion.
Ikväll tar jag med mig kameran till Ida i Råneå, där jag ska umgås med några fina vänner, kommer bli så bra. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh julmarknaden i gamla stan är verkligen bäst, så himla mysig.

2012-12-29 @ 21:07:52
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Amanda

nej åh är det sant. hur jag har letat efter den där klänningen och aldrig hittat den!!!

Svar: Åh jag har också letat efter den jättelänge, och så hittade jag den helt plötsligt! ville mest dansa av lycka hihi, trodde den var slutsåld för länge sen
Hanna Larsson

2013-01-01 @ 15:59:43
URL: http://ajonssons.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0