Där ljudet från vinden är det enda som hörs.

Lite såhär har jag spenderat mina dagar i stugan:
Löst korsord och läst gamla Allers tidningar, vilket nästan är ett måste i stugan.
Plockat fina blommor på ängen.
Hittade finaste kopparna som jag sedan drack té och kaffe ur mest hela tiden.
Åt långfil med müsli en morgon, ur bästa tallriken.
Gick omkring i gamla avklippta jeans och nötta flanell skjortor mest hela tiden.
Annars så har jag cyklat längs byavägen, på mormors gamla röda damcykel, läst kärleksbrev från 40-talet, spelat kort, och läst böcker.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Nej nu blir det bara för mycket. Sista bilden och kärleksbrev från 40-talet. Finner inte ord

2012-11-12 @ 16:36:00
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0