Talet Fyra.

Fyra saker jag önskar mig:
Låga svarta docs
Finaste Håkan live någonstans
En iphone
En fin pojke att pussa på och sova med
 Linns bild
Fyra saker jag tycker om
Långa telefonsamtal med fina vänner
Ljusa nätter
En bra film
När man är så glad att man inte kan låta bli att le åt allt.
 
Fyra saker jag har gjort idag:
Skrattat
Gråtit
Jobbat sista dagen i cafeét
Legat på en gräsmatta och sett solen gå ned
 
Fyra saker jag tycker mindre om:
Att vilja prata med någon så himla mycket men inte våga, för att man inte vill verka för klängig
Att sakna någon
Moln
Snubbla i trappor och stuka foten
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

haha åh, såhär känner jag typ när jag läser och kommenterar din blogg: "Att vilja prata med någon så himla mycket men inte våga, för att man inte vill verka för klängig"

du är så fin och lik mig och åh.

Svar: åh haha vad glad jag blir, vill ju prata med dig också för att vi verkar så lika och du och din blogg är så fin.
Hanna Larsson

2012-07-25 @ 01:17:29
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

En fråga: Den första bilden i inlägget, är inte det Linn's bild? (Hon som bloggar på illusioner.devote.se)

Svar: Jo det är det, hittade den på tumblr och tycker den är så himla fin.
Hanna Larsson

2012-07-30 @ 16:50:33

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0