I left my heart in San Francisco


Just nu sitter jag mest troligt i ett flygplan på väg mot San Francisco, mitt bland en massa massa okända människor, och min familj förstås. I tre veckor ska jag se USA, New York inräknat. Jag tänker gå upp och ned för långa långa backar, bli kär i okända pojkar, handla en massa fina kläder, och skor. Gå i finaste bokhandlarna, se fantastisk natur, njuta av värme och av att vara iväg och sakna kompisar en del också. Och sist men inte minst, fotografera allt också! Bloggen kommer svämma över av bilder när jag är hemma igen, men tills dess, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Erica

Väldigt fina bilder du tar! Hur gammal är du och hur länge har du fotograferat?

Svar: Åh tack så himla mycket! Jag fyller sjutton nu i år och har fotat i kanske ett och ett halvt år eller så.
Hanna Larsson

2012-06-16 @ 13:14:45
URL: http://ericatalven.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej! Fin blogg!
Har en frågestund just nu, så kanske kan du komma in och skicka en fråga?
Ps. Vart gör du design och headers?
Ha det bra! :)

Svar: Hej, tack så himla mycket! :) jag är verkligen urkass på design, försöker ha det så enkelt som möjligt. Headern har jag bara gjort helt enkelt i paint haha (:
Hanna Larsson

2012-06-27 @ 21:02:33
URL: http://www.matildapalmblad.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0