Mitt i natten.



Drack en kopp kaffe alldeles för sent på kvällen, vilket lett till att jag inte kan sova ännu."Att du aldrig lär dig" skulle mormor ha sagt om hon var här.

Kan man vara sötare än bilden ovan?? Så himla klockren dröm, slänga stenar i vattnet skulle nog vara ett ytterst trevligt jobb. När jag var liten ville jag allra först bli stridspilot. Måste säga att jag inte kan se mig själv i ett stridsplan, mest för att jag är emot vapen och sådant i allmänhet. Sedan ville jag bli flygvärdinna, konstnär, veterinär och en massa annat. Nu tänkte jag läsa min bok och försöka sova, i morgon väntar idrott, utvecklingssamtal och en tur till myrorna för att rota bland gamla fina kläder tror jag. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0